SIMONELLI, ILARIA
SIMONELLI, ILARIA
Istituto di Scienze e Tecnologie della Cognizione - ISTC
Mostra
records
Risultati 1 - 5 di 5 (tempo di esecuzione: 0.03 secondi).
Prevalence of Specific Learning Disorder and predictors in preschoolers. A study on a large sample obtained from a population screening|Prevalenza del disturbo specifico di apprendimento e predittori in età prescolare Uno studio su un ampio campione di popolazione oggetto di screening
2024 Bello, A.; Simonelli, I.; Remi, L.; Sanalitro, C.; Rinaldi, P.
Is Specific Learning Disorder Predicted by Developmental Language Disorder? Evidence from a Follow-Up Study on Italian Children
2023 Rinaldi, P.; Bello, A.; Simonelli, I.; Caselli, M. C.
Prevalenza e predittori del Disturbo Primario di Linguaggio in età prescolare. Uno studio di popolazione italiano
2023 Rinaldi, P.; Caselli, M. C.; Simonelli, I.; Remi, L.; Lasorsa, F. R.; Bello, A.
Exploring Agreement between MB-CDI Short Forms for Evaluating the Language Skills of Italian Children Aged 18-24 Months
2021 Lasorsa, F. R.; Caselli, M. C.; Simonelli, I.; Stefanini, S.; Pasqualetti, P.; Rinaldi, P.
tDCS randomized controlled trials in no-structural diseases: a quantitative review
2021 Gianni, Eugenia; Bertoli, Massimo; Simonelli, Ilaria; Paulon, Luca; Tecchio, Franca; Pasqualetti, Patrizio