An interview with Diego Piacentini, the number two of the world's e-commerce giant. This the story of a man who studied at the Bocconi and went out to conquer the USA. "The idea that the customer has to actually touch the product is a myth. You just need fast, secure and cheap delivery"

A colloquio con Diego Piacentini, numero due del colosso mondiale del commercio elettronico. Storia di un bocconiano che ha conquistato gli Usa. "Il problema del toccare il prodotto è un mito. Servono spedizioni rapide, sicure ed economiche"

Pensate ai clienti non alla pubblicita'

Nicolini F
2008

Abstract

An interview with Diego Piacentini, the number two of the world's e-commerce giant. This the story of a man who studied at the Bocconi and went out to conquer the USA. "The idea that the customer has to actually touch the product is a myth. You just need fast, secure and cheap delivery"
2008
Istituto di informatica e telematica - IIT
A colloquio con Diego Piacentini, numero due del colosso mondiale del commercio elettronico. Storia di un bocconiano che ha conquistato gli Usa. "Il problema del toccare il prodotto è un mito. Servono spedizioni rapide, sicure ed economiche"
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