FANTE, CHIARA

FANTE, CHIARA  

Istituto per le Tecnologie Didattiche - ITD - Sede Genova  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 58 (tempo di esecuzione: 0.233 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A dynamic model for distance learning: evaluation of an online course for hospital teachers' professional development 1-gen-2018 Benigno, V; Fante, C; Epifania, MARINA OTTAVIA; O, M; Caruso, GIOVANNI PAOLO; G, P; Ravicchio, Fabrizio; F,
AN EXPERIENTIAL LAB TO INCREASE TEACHERS' TECHNOLOGY SELF-EFFICACY 1-gen-2019 V. Benigno; G. Caruso; A. Ceregini; S. Dodici; C. Fante; F. Ravicchio
Approcci, azioni e tecnologie a supporto della classe ibrida inclusiva 1-gen-2021 Benigno, Vincenza; Fante, Chiara; Caruso, Giovanni; Ravicchio, Fabrizio
Are We Dreaming or Are We Awake? A Quali-Quantitative Analysis of Dream Narratives and Dreaming Process During the COVID-19 Pandemic 1-gen-2021 Margherita G; Gargiulo A; Lemmo D; Fante C; Filosa M; Manari T; Lenzo V; Quattropani; M C; Vegni E; Borghi;L; Castelnuovo G; Cattivelli R; Saita E; Franceschini C;Musetti; A
Can a Peer Support the Process of Self-Management in Narcolepsy? A Qualitative Narrative Analysis of a Narcoleptic Patient 1-gen-2020 Franceschini, Christian; Fante, Chiara; Filardi, Marco; Folli Maria, Claudia; Brazzi, Francesca; Pizza, Fabio; D'Anselmo, Anita; Ingravallo, Francesca; Antelmi, Elena; Plazzi, Giuseppe
Classi ibride e inclusione socio-educativa: il progetto TRIS 1-gen-2018 Benigno, V; Caruso, G; Fante, C; Ravicchio, F; Trentin, G
CLASSI IBRIDE PER LA SCUOLA IN OSPEDALE :REPORT INTERMEDIO III ANNO 1-gen-2021 V. BENIGNO; G. CARUSO; A. CEREGINI; F. DAGNINO; E. DELLA MUTTA; C. FANTE; R. Tarello
Classi ibride per promuovere relazioni e apprendimenti 1-gen-2017 Benigno, Vincenza; Epifania, Ottavia; Fante, Chiara; Ravicchio, Fabrizio; Trentin, Guglielmo
Coltivare la dimensione socio-relazionale in una classe con studenti Homebound: il ruolo delle tecnologie di rete 1-gen-2017 Benigno, Vincenza; Caruso, Giovanni; Epifania, Ottavia; Fante, Chiara; Ravicchio, Fabrizio; Trentin, Guglielmo
CSCL AND THE DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCIES IN UNIVERSITY CONTEXT 1-gen-2016 Benigno, V.; Fante, C.
Data Collected. Report tecnico-scientifico di sperimentazione (DI5CIS) 1-gen-2023 Chiara Fante; Flavio Manganello; Fabrizio Ravicchio
Docenti in Ospedale e a Domicilio. L'esperienza di una scuola itinerante 1-gen-2017 Benigno Vincenza; Fante Chiara; Caruso Giovanni
Editorial. Educational neuroscience: An opened challenge 1-gen-2023 Fante, Chiara; Morese, Rosalba; LA GUARDIA, Dario
Enhancing Home Education in Italian Context: Teachers' Perception of a Hybrid Inclusive Classroom 1-gen-2022 Benigno, V; Caruso, Gp; Dagnino, Fm; Dalla Mutta, E; Fante, C
Exploring the Impact of the COVID-19 Pandemic on Italy's School-in-Hospital (SiHo) Services: The Teachers' Perspective 1-gen-2020 Benigno, V; Dagnino, F; Fante, Chiara; C,
FACEBOOK AND MOODLE USE AMONG UNIVERSITY STUDENTS: A DESCRIPTIVE STUDY OF STUDENTS HABITS 1-gen-2016 Benigno, V; Epifania, O; Fante, C
Giving a voice to cataplectic experience: Recollections from patients with narcolepsy type 1 1-gen-2020 Franceschini C.; Fante C.; Folli M.C.; Filosa M.; Pizza F.; Antelmi E.; Ingravallo F.; Plazzi G.
Hospital School Teachers' Sense of Stress and Gratification: An Investigation of the Italian Context 1-gen-2020 Benigno, V; Fante, Chiara; C,
I Report AFSO ( Area Formazione Scuola in Ospedale) 1-gen-2015 Benigno, Vincenza; Bernava, Luca; Caruso, GIOVANNI PAOLO; Fante, Chiara; Ravicchiofabrizio, ; Trentin, Guglielmo
I-MOOC sul Modello TRIS 1-gen-2019 Vincenza Benigno; Giovanni Caruso; Selene Dodici; Chiara Fante; Valeria Piras; Fabrizio Ravicchio; Maria Cecilia Reyes; Guglielmo Trentin