LANDRI, PAOLO

LANDRI, PAOLO  

Istituto di Ricerca su Innovazione e Servizi per lo Sviluppo - IRISS  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 127 (tempo di esecuzione: 0.042 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Bici & Società. Pratiche e culture di velomobilità 1-gen-2024 Landri, Paolo
Ecological materialism: redescribing educational leadership through Actor-Network Theory 1-gen-2024 Landri, P.
Introduzione. Culture e pratiche della velomobilità 1-gen-2024 Landri, Paolo
Alla ricerca del pensiero meridiano nelle politiche della scuola in Italia 1-gen-2023 Landri, P
Back to the Matter of Education 1-gen-2023 Landri, P.
Changing School Policies in Italy: From Welfare Equity Model to the New Public Management Instrumentations 1-gen-2023 Landri, P.
Critical social theory and public debate: Issues in contemporary education. Introduction 1-gen-2023 Gorur, R.; Landri, P.; Normand, R.
Drawing Bruno Together 1-gen-2023 Akrich, M.; Dijstelbloem, H.; Pelizza, A.; Landri, P.
Laws of Edu-Automation? Three Different Approaches to Deal with Processes of Automation and Artificial Intelligence in the Field of Education 1-gen-2023 Decuypere, M.; Alirezabeigi, S.; Grimaldi, E.; Hartong, S.; Kiesewetter, S.; Landri, P.; Masschelein, J.; Piattoeva, N.; Ratner, H.; Simons, M.; Vanermen, L.; Broeck, P. V.
Report del percorso di ricerca-azione in Val d'Agri. Paesaggio, patrimonio culturale, comunità educante, ambiente e innovazione per le aree interne 1-gen-2023 Esposito De Vita, Gabriella; Oppido, Stefania; Paolucci, Mario; Clemente, Fabrizio; Bruno, GIOVANNI CARLO; Catanese, Valeria; Fatigati, Luisa; Romano, Ciro; Pecoraro, Fabrizio; Accordino, Filippo; Landri, Paolo; De Bonis, Luciano; Pace, Giuseppe; Persico, Pasquale; Guida, Domenico; Scalisi, Maria
Rethinking Sociological Critique in Contemporary Education: Reflexive Dialogue and Prospective Inquiry 1-gen-2023 Gorur, R.; Landri, P.; Normand, R.
The (ir)resistible acceleration of digital education. The emergence of the blended school form in a state of education emergency 1-gen-2023 Landri, Paolo
Una nuova guida per l’immaginazione sociologica: l’Actor-Network Theory 1-gen-2023 Landri, P.
Pandemic Acceleration: Covid-19 and the emergency digitalization of European education 1-gen-2022 Cone, L.; Brogger, K.; Berghmans, M.; Decuypere, M.; Forschler, A.; Grimaldi, E.; Hartong, S.; Hillman, T.; Ideland, M.; Landri, P.; van de Oudeweetering, K.; Player-Koro, C.; Bergviken Rensfeldt, A.; Ronnberg, L.; Taglietti, D.; Vanermen, L.
Editorial: Education in Europe and the COVID-19 Pandemic 1-gen-2021 Grek, S.; Landri, P.
Introduction: Critical studies of digital education platforms 1-gen-2021 Decuypere, M.; Grimaldi, E.; Landri, P.
Nel crepuscolo dell'ora di lezione. La normalità post pandemica nell'immaginario degli insegnanti 1-gen-2021 Landri, P; Jose Mangione, R; Cannella, G; Parigi, L; Bartolini, R; Taglietti, D; Grimaldi, E; Milione, A; Tancredi, A
The big acceleration in digital education in Italy: The COVID-19 pandemic and the blended-school form 1-gen-2021 Taglietti, D.; Landri, P.; Grimaldi, E.
To resist, or to align? The enactment of data-based school governance in Italy 1-gen-2021 Landri, P.
Adult education and migrations: Migrants a mixed bag? 1-gen-2020 Mohori polar Vida, A; Landri, Paolo; Milana, Marcella; De Vita, Antonietta