LO PRESTI, OLGA

LO PRESTI, OLGA  

Istituto di Studi sul Mediterraneo - ISMed  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Le eccellenze industriali nella Regione di Korça 1925-1939 1-gen-2024 Lo Presti, Olga
Valorizing historical archives for the tourist promotion of a territory: a field research between Albania and Italy 1-gen-2024 Fusco, Idamaria; LO PRESTI, Olga; Macri', Geltrude; Venxha, Metin
Promoting Underground Cultural Heritage through Sustainable Practices: A Design Thinking and Audience Development Approach 1-gen-2023 LO PRESTI, Olga; Carli, MARIA ROSARIA
U4V Toolbox 1-gen-2023 Pace, Giuseppe; Granito, Carmen; Salvarani, Renata; Cefai, Shirley; Grima, Reuben; Marcheggiani, Ernesto; Ivanova-Radovanova, Petja; Daldanise, Gaia; Dias, Álvaro; Pianese, Tommasina; Menezes, Marluci; Smaniotto Costa, Carlos; Ruchinskaya, Tatiana; Valle Robles, Juan; Bahillo, Alfonso; Martínez-Rodríguez, Susana; Lalenis, Konstantinos; Nasya, Bahanur; Fusco, Idamaria; Mariarosaria, Rescigno; Lombardi, Giovanni; Occhiuto, Rita; Olbrycht, Robert; Karagoz, Pinar; Pierdicca, Roberto; Akkar Ercan, Müge; Pivac, Tatjana; Kovacic, Sanja; LO PRESTI, Olga; Cassar, Antony
Covid-19 and the cultural life of older people 1-gen-2021 LO PRESTI, Olga
Italian Catacombs and Their Digital Presence for Underground Heritage Sustainability 1-gen-2021 LO PRESTI, Olga; Carli, MARIA ROSARIA
Cost Action 18110 - Underground Built Heritage as catalyser for Community Valorisation (Institutional web site) 1-gen-2019 Anthony Cassar; Olga Lo Presti; Giuseppe Pace;
Una passeggiata nell'archivio di IlCartastorie 1-gen-2018 LO PRESTI, Olga
Veicoli di conoscenza e comunicazione del patrimonio culturale: le tecnologie della comunicazione 1-gen-2015 LO PRESTI, Olga
Modello per la valutazione della web reputation 1-gen-2014 Lo Presti O.; Micera R.
Il ruolo del web marketing per l'immagine delle destinazioni 1-gen-2013 Lo Presti, O; Micera, R
La competitività dei territori 1-gen-2013 LO PRESTI, Olga; Micera, Roberto
Discovering Naples: experiential marketing tools for the tourist 2.0 1-gen-2012 Buonincontri, P; Presti, Lo; O,
Online destination image management. The case analysis of VisitTrentino and ViaggiareinPuglia 1-gen-2012 LO PRESTI, Olga; Micera, Roberto
Online destination image management.The cases of VisitTrentino and ViaggiareinPuglia 1-gen-2012 LO PRESTI, Olga; Micera, Roberto
Wine tourism: a business opportunity for winemakers 1-gen-2012 Mancino, Alessandra; LO PRESTI, Olga
Church Institution and digital world: new opportunities to profess the word of God 1-gen-2011 Lo Presti O.
Church institutions and digital world: new opportunities to profess the word of God 1-gen-2011 LO PRESTI, Olga
Destinazioni turistiche e modelli di competitività 1-gen-2011 Lo Presti Olga; Maggiore Giulio, Micera Roberto
Il turismo religioso fattore attrattivo dello sviluppo locale 1-gen-2011 Lo Presti Olga